Telefonische bereikbaarheid: 053/85.98.98
Ma. tot don.:van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30
Vrij.: van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 15u30
BTW BE 0439.913.806 | RPR - Gent, afdeling Dendermonde
KBC: 736-0308716-28 | IBAN: BE26 7360 3087 1629
info@axisfinance.be |
Kostprijs: 63 cent/factuur
U beschikt dan niet over een elektronische factuur die gekoppeld is aan de boeking en zal de papieren facturen te pas en te onpas moeten opvragen aan uw klant of zelf zorgen voor opslag.
U zal ook creatieve oplossingen moeten bedenken in geval van ziekte, vakantie en andere afwezigheden van uw bedienden.
Hierdoor geraakt het werk niet gedaan, ontstaat er extra stress binnen uw kantoor en is het altijd "druk, druk, druk".
Met deze aanpak moet u er bovendien voor zorgen dat uw personeelsbestand steeds aangepast is aan uw piekperiodes.
Deze oplossing houdt in dat u de facturen gaat omzetten naar een elektronische (UBL) factuur. Vervolgens wordt die ingelezen in uw boekhoudingssoftware.
De meeste pakketten geven hierbij een boekingsvoorstel dat u alleen nog dient te bevestigen. Hierbij wordt de UBL dan automatisch gekoppeld aan de boeking.
Dit brengt enorme voordelen voor uw kantoor met zich mee, zoals:
Kostprijs: 50 cent/factuur via OCR-herkenning
Via OCR is slechts 85% tot 90% van de factuurgegevens correct herkend. Voor de rechtzetting van de overige 10% zal u alle facturen manueel moeten doorlopen. Dit betekent EXTRA werk en dus EXTRA kost.
Kostprijs: 38 cent/UBL
De omzetting van PDF naar UBL gebeurt door onze medewerkers en garandeert een 100% herkenning.
Via ons platform leveren wij deze UBL's automatisch aan aan uw boekhoudingssoftware. Inboeken gebeurt bij de meeste pakketten vervolgens door 1 druk op een toets om de voorgestelde boeking te bevestigen.
Aangezien de factuur automatisch gekoppeld wordt aan de boeking bespaart u dit behoorlijk wat opzoekingstijd bij balansafsluitingen en fiscale controles.
Lees hier meer over ons nieuw digitaal platform.