Telefonische bereikbaarheid: 053/85.98.98
Ma. tot don.:van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30
Vrij.: van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 15u30
BTW BE 0439.913.806 | RPR - Gent, afdeling Dendermonde
KBC: 736-0308716-28 | IBAN: BE26 7360 3087 1629
info@axisfinance.be |
Nadat wij in een vorige nieuwsbrief u reeds hadden laten kennismaken met ons digitaal verkoopfactuurplatform kunnen wij u met enige trots de introductie van een tweede platform aankondigen: de aankopen.
Via de samenwerking van diverse digitale oplossingen, gekoppeld tot 1 platform en de combinatie mens-machine slagen wij erin om 100% gegarandeerd correcte elektronische facturen in de vorm van UBL-files aan te leveren aan om het even welke boekhoudsoftware.
Uiteraard gaan wij deze oplossing zonder meerprijs aanbieden aan onze eigen klanten voor wie wij nu al de input doen.
Laat ons dit toelichtingen aan de hand van een praktijkcase waar wij momenteel mee bezig zijn.
Wij digitaliseren de aankoopflow evenals de inkomende en uitgaande betalingen. Wij stellen vast dat de hoofdbezorgdheid van de bedrijfsleider cashflow is en stemmen daar de volledige rapportering op af.
Met deze ingrepen herleiden we de boekhouding tot zijn basistaak: verwerken van informatie en vertalen naar rapportering die nodig is voor de efficiënte werking van de onderneming.
Op die manier verlagen we ook de directe kostprijs van de boekhouding met 50%. We spreken dan nog niet over de indirecte kosten en effecten zoals beschreven in ons artikel ‘Aanwerven of outsourcen'.
Het is duidelijk dat dit voor een substantiële winwin zorgt voor alle partijen:
Digitalisering laat toe aan de bedrijfsleider om op een volledig andere manier aan te kijken naar de manier waarop hij zijn onderneming en meer bepaald zijn administratie wenst te organiseren.