Contacteer ons

Naam: *
Voornaam: *
Bedrijf:
Telefoon: *
Email: *
Bericht: *
 

Vestigingen AXIS Finance

  • Kerkskenhoek 72 - 9450 HAALTERT 
  • Gaston Oomslaan 140, 3581 BEVERLO 
  • Citadellaan 2 - 9293 DIEST 

Telefonische bereikbaarheid: 053/85.98.98

Ma. tot don.:van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30
Vrij.: van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 15u30

BTW BE 0439.913.806 | RPR - Gent, afdeling Dendermonde
KBC: 736-0308716-28 | IBAN: BE26 7360 3087 1629
info@axisfinance.be | 

X

Aangetekend E-mailen: een antwoord op uw vragen

Afgelopen weekend kregen wij enorm veel positieve reacties binnen op onze nieuwe dienst 'Aangetekend E-mailen'

Ook stelden diverse klanten terechte vragen waarop wij jullie nu al een antwoord kunnen geven.

Tegelijkertijd lossen wij ook een paar probleempjes op die bij het installeren kunnen opduiken en die (nog) niet beschreven waren in de handleiding.

Wij hopen alvast dat deze antwoorden bij diegenen die nog twijfelen, de laatste bezordheden wegnemen zodat u samen met ons uw activiteit verder kan ontwikkelen binnen de digitale revolutie die momenteel aan de gang is.

Vraag 1: Wat moet ik invullen bij 'Servernaam' in onderstaand scherm?

Wanneer je voor de eerste keer na de installatie je e-mail opent krijg je bovenstaand scherm te zien. Deze gegevens moeten correct zijn ingevuld alvorens je een aangetekende e-mail kan verzenden.

  • Servernaam: alternatief.digitaalaangetekend.be
  • Taal: Bij het opstellen van een Aangetekende Mail kunt u de taalkeuze ook veranderen in Engels, Frans en Spaans en wordt de aankondiging vertaald en verstuurd. De tekst in de e-mail zelf alsook het onderwerp wordt niet vertaald. Hier bent u zelf verantwoordelijk voor.
  • Standaard afzenderadres: Typ hier het e-mailadres waarmee u zich geregistreerd heeft op onze website.
Je kan bovenstaand scherm ook openen/wijzigen via het pijltje rechtsonder de knop ‘Aangetekend Mailen'.

Je kan deze informatie nu ook terugvinden in onze aangepaste handleiding.

Vraag 2: Moet er betaald worden voor de registratie?

De registratie is volledig gratis. Pas vanaf het moment dat je effectief een aangetekende mail verstuurt betaal je 4 euro. Dit bedrag kan ook lager zijn indien je gebruik maakt van één van onze voordeelpaketten

Vraag 3: Werkt de Aangetekende E-mail ook voor mailverkeer met het buitenland?

Uiteraard werkt de dienst 'Aangetekende E-mail' ook internationaal. 

Vraag 4: Mijn knop 'Aangetekend Mailen' is plots verdwenen, wat moet ik doen?

U heeft de installlatie goed doorlopen en hebt misschien zelf al een eerste aangetekende mail verstuurd. Toch is na het afsluiten en terug opstarten van uw mailtoepassing (Outlook) de knop 'Aangetekend Mailen' plots verdwenen. 

Mogelijks heeft uw mailserver de functie 'Aangetekend Mailen' automatisch uitgeschakeld. Dit kan u zelf terug inschakelen door in uw mailtoepassing linksbovenaan op 'Bestand' te klikken. Bij uw accountgegevens ziet u nu de knop 'COM-invoegtoepassingen beheren'. 

Wanneer u hierop klikt ziet u dat de functie 'Aangetekend Mailen' is uitgeschakeld. Om deze weer in te schakelen drukt u op 'Deze invoegtoepassing altijd inschakelen'.


Wij hopen alvast dat deze informatie nuttig is wanneer u de toepassing voor de eerste keer installeert.

Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn laat het ons zeker en vast weten.

Aarzel zeker niet om het uit te proberen. Het is werkelijk de moeite waard en het bespaart u een pak kostbare tijd en geld.

Veel succes.

Contacteer ons

 

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik.