Telefonische bereikbaarheid: 053/85.98.98
Ma. tot don.:van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30
Vrij.: van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 15u30
BTW BE 0439.913.806 | RPR - Gent, afdeling Dendermonde
KBC: 736-0308716-28 | IBAN: BE26 7360 3087 1629
info@axisfinance.be |
Zoals u de laatste maanden al heeft kunnen ervaren hebben wij zwaar geïnvesteerd in de ontwikkeling van een nieuwe verzendings- en opvolgingstool voor onze facturen: Sales2Cash.
Hiermee doen wij een serieuze stap in het digitaliseren van onze administratieve processen.
Naast de tijd die wij hiermee winnen is het uiteraard de bedoeling dat u, als klant, ook hier voordeel uit haalt.
Een eerste voordeel dat wij hier zullen bespreken is de toepassing van de SEPA Direct Debit mandaat dat wij de komende maanden voor alle klanten zullen initialiseren.
En gelijk heeft u. Wij hebben dit ook nooit willen ondertekenen.
En waarom wilden wij dat niet tekenen? Omdat wij niet wilden dat derden buiten onze goedkeuring controle kregen over onze rekening.
Zowel de banken als de Europese wetgever hebben hier oor naar gehad en hebben daarom de oude domiciliëringen naar de vuilbak verbannen en een totaal nieuwe tool ontwikkeld. Het SEPA mandaat.
Dit mandaat bestaat in twee vormen: het SEPA Core mandaat en het SEPA Direct Debit mandaat.
Wij hebben gekozen voor dit laatste omdat onze klanten hiermee volledige controle over hun rekening blijven houden.
De procedure is vrij eenvoudig.
De controle over dit mandaat situeert zich op twee niveau's:
Met Sales2Cash zetten wij een belangrijke stap in het digitaliseren van onze activiteiten. Wij zijn er ons immers van bewust dat binnen een tijdsspanne van 5 jaar 'de boekhouder' zoals u hem vandaag kent niet meer zal bestaan.
Wij zijn er ons ook van bewust dat dit ook voor u, als klant, in het begin een inspanning zal vergen. En wij zijn u dankbaar dat u deze inspanning wilt doen.
Weet echter dat, zeker in ons beroep, de digitale trein is vertrokken en wie er niet op springt zal binnen een paar jaar zijn deuren mogen dicht doen.
Bij dit proces verliezen wij echter nooit de belangen van ons belangrijkst activum, namelijk u, onze klanten, uit het oog. Wij bekijken hoe dit digitaliseringsproces ook voor u tijdswinst kan meebrengen.
Daarom dat wij zoveel mogelijk tools inbouwen die u het leven moeten gemakkelijker maken.
Niet meer moeten opvolgen van een onbetwiste factuur is hierbij een van de hoofdzaken waar wij de komenden maanden samen met u wensen werk van te maken.
Wij wensen iedereen alvast een fijne vakantie.
Bent u ook geïnteresseerd in deze tool voor uw bedrijf contacteer ons dan gerust.